Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

Κατασκευή τετραδίου από παιδιά

Η κόρη μου πήρε τα εξής υλικά:

  • Μαρκαδόρους
  • Ψαλίδι
  • Κόλλα στικ
  • Στυλό
  • Χάρακα
  • Α4 φύλλα
  • Ετικέτες αυτοκόλητες

Δίπλωσε τα φύλλα και τα κόλλησε με την κόλλα. Έβαψε τα εξώφυλλα αφού προηγουμένως έβαλε τις αυτοκόλλητες ετικέτες. Από μέσα από κάθε εξώφυλλο έκοψε χαρτιά και τα επένδυσε για να μη φαίνονται άσχημα από το βάψιμο με μαρκαδόρο. Στο τέλος έκανε με χάρακα και στυλό τις γραμμές. Το αποτέλεσμα ιδού.

Κατασκευή τετραδίου από παιδιά

Κατασκευή τετραδίου από παιδιά


Εύκολη υπόθεση που θα απασχολήσει το παιδί σας για αρκετή ώρα. Η κόρη μου έκανε δύο τετράδια για την ώρα...

Εσείς πόσα κάνατε;

2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίος τρόπος να απασχολούνται τα παιδιά δημιουργικά. Ευχαριστούμε για την ιδέα Νατάσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτιάχνει διάφορα η κόρη μου και είπα να τα αναδείξω λίγο. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο αλλά αυτή χαίρεται πολύ

      Διαγραφή

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου