Δευτέρα 27 Μαΐου 2019

Αφιέρωμα τρία χρόνια blogging

Στις 18 Φεβρουαρίου του 2019 έκλεισα τρία χρόνια blogging. Ξεκίνησα από μία ανάγκη που είχα να μοιραστώ και να μεταδώσω αυτά που φτιάχνω, αλλά και αυτά που σκέφτομαι με τους αναγνώστες μου. Ο καιρός έχει κυλίσει τα άρθρα γράφονται με ευκολία και προκύπτουν αβίαστα.
Αφιέρωμα τρία χρόνια blogging

Θα ήθελα να παρουσιάσω κάτι σε αυτό το αφιέρωμα. Είναι ένα βιβλίο που διάβασα και μου έχει κάνει αίσθηση. Είναι το Μετά φόβου της Ελένης Πριοβόλου. Ένα καταπληκτικά γραμμένο βιβλίο σε μια εποχή που μαστίζεται από το διχασμό και τις περιόδους του πολέμου και του προσφυγικού προβλήματος. Μπορούν να γίνουν τόσοι παραλληλισμοί με τη σημερινή εποχή σε τόσα πολλά σημεία που το κάνουν επίκαιρο και είναι χρήσιμο να ξέρουμε πώς τα φέρνει η ιστορία. Επίσης είναι καλό να δούμε πώς ζούσαν οι άνθρωποι λίγα μόλις χρόνια πριν, για να εκτιμήσουμε την ελευθερία και άνεση λόγου που έχουμε σήμερα. Παίρνουμε ως δεδομένα πολλά πράγματα αυτές τις μέρες και ζούμε σε ένα κράτος που χαίρει Δημοκρατίας. Αγόρασέ το ή δανείσου το και διάβασέ το. Θα σε ταξιδέψει ευχάριστα, θα σε ψυχαγωγήσει και θα σε μορφώσει.

Θα ήθελα να δώσω το λόγο στους αναγνώστες μου τώρα. Σε εσένα που περιμένεις ένα νέο εκτυπώσιμο ή ένα πρόγραμμα οργάνωσης. Να μου πεις τι σου άρεσε περισσότερο και πώς θα θελες εσύ να βοηθήσεις τους γύρω σου με τις γνώσεις και τις δεξιότητές σου. Λίγα πράγματα για το πώς νιώθω έχω γράψει και στο άρθρο μου Αγαπημένες στιγμές.

 Ο στόχος μου για αυτό το έτος είναι το blog να ανθίσει μέσα από τα projects που κατά καιρούς ανεβάζω. Να δοθεί νέα ώθηση και να φτάσει μέχρι και τον τελευταίο που ενδιαφέρεται να μάθει. Κυρίως τα έργα μου αναφέρονται σε μικρά παιδιά (κατασκευές, χειροτεχνίες, ζωγραφιές, γράμματα, μαθηματικά) ή σε ενήλικες για θέματα οργάνωσης και δοκιμές προϊόντων. Καθώς μεγαλώνει η κόρη μου εμπλουτίζεται το υλικό μου. Κάποια πράγματα τα φτιάχνουμε μαζί ή τα φτιάχνει μόνη της. Θα παρουσιάζω όσο πιο πολλά μπορώ και προλαβαίνω.

Λοιπόν να τα εκατοστήσω ή μάλλον να τα χιλιάσω μια και ήδη έχω φτάσει τη συγγραφή διακοσίων άρθρων και παραπάνω. 

6 σχόλια:

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου