Παρασκευή 24 Μαΐου 2019

Περιοδικό με λίστα για όλες τις γυναίκες bloggers στις Greek Women Bloggers

Το www.womenbloggers.gr είναι ένας ηλεκτρονικός κατάλογος με λίστα από γυναίκες bloggers που δραστηριοποιούνται στο χώρο. Τις έχει καταταγμένες ανά κατηγορία. Στην κατηγορία Greek family bloggers θα βρείτε και το δικό μου bloggoσπιτάκι. Ο κατάλογος αυτός πιστεύω χρειαζόταν καθώς πολλές φορές έψαχνα να βρω bloggers για να διαβάσω και δεν εμφάνιζε τίποτα σχετικό η αναζήτηση του Google. Τις περισσότερες bloggers τις βρήκα από σχόλιά τους σε άρθρα που διάβαζα.

Περιοδικό με λίστα για όλες τις γυναίκες bloggers στις Greek Women Bloggers
Πρόσφατα έδωσα και μία συνέντευξη στο περιοδικό των Greek women bloggers. Την συνέντευξή μου αυτή θα τη βρείτε εδώ:
Συνέντευξη της Νατάσσας από το Natassa’s blog tips στις Greek Women Bloggers

Σας τη δημοσιοποιώ για να στηρίξω κι εγώ με τη σειρά μου το περιοδικό αυτό. Ελπίζω να κάνει κι άλλες κινήσεις τέτοιες τις οποίες θα τις στηρίξω όσο μπορώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου