Τετάρτη 1 Μαΐου 2019

Προσκλήσεις, καρτελάκια για δώρα, ευχαριστήρια για εκτύπωση

Στα διάφορα γενέθλια που έκανα ή που πήγα είχα κάποιες ιδέες για προσκλήσεις, καρτελάκια δώρων και ευχαριστήρια που άλλες υλοποίησα και άλλες όχι. Εδώ συγκέντρωσα μερικές ιδέες για να τις εκτυπώσεις για το δικό σου πάρτι.
Προσκλήσεις, καρτελάκια για δώρα, ευχαριστήρια για εκτύπωση

Από προσκλήσεις έχω φτιάξει και συνθέσει τις παρακάτω:


Κάποιες φορές πάμε σε πάρτυ και το δώρο μας αφήνεται μαζί με δεκάδες άλλα σε μια στοίβα. Καλό είναι να περιέχει μέσα ένα καρτελάκι επιμελημένο από εμάς με τα στοιχεία του παιδιού που το δίνουμε και τα δικά μας.

Τα καρτελάκια που έχω συνθέσει είναι τα παρακάτω:


Και τέλος είναι τα καρτελάκια που βάζουμε μέσα στα δωράκια που μοιράζουμε στο τέλος του πάρτι στα παιδάκια και λέγονται ευχαριστήρια.

Τα ευχαριστήρια καρτελάκια θα τα βρείτε παρακάτω:

Τέτοια καρτελάκια έφτιαξα σε χρώματα πράσινα και ροζ Καρτελάκια ευχαριστήρια για πάρτυ.
Για τα γενέθλιά μας το 2018 έφτιαξα με τη hello kitty Δωράκι για το τέλος του πάρτυ - εκτυπώσιμο καρτελάκια ευχαριστήρια
Φέτος το 2019 έφτιαξα εκτυπώσιμα μόνο με το όνομα της κόρης μου της Βαλεντίνας με τη Σταχτοπούτα επάνω Γιορτογενέθλια της κόρης μου 2019
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου