Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018

Λίστα για ψώνια πλάνο

Εγώ τα ψώνια μου τα κάνω κάθε εβδομάδα μία φορά. Για να αγοράσω τα βασικά πράγματα που χρειάζομαι για το σπίτι και το φαγητό. Πάω στο σούπερ μάρκετ μόνο με λίστα για να μην ξεφύγω και αγοράσω πράγματα που δεν τα έχω ανάγκη πραγματικά. Βέβαια πράγματα όπως το γάλα και το ψωμί τα αγοράζω μέρα παρά μέρα. Τα πολλά όμως τα παίρνω με μία λίστα που συμπληρώνω. Εκεί γράφω και τιμές. Το εκτυπώσιμο είναι εδώ σε μορφή pdf, Λίστα για ψώνια.

Λίστα για ψώνια πλάνο
Έφτιαξα αυτή τη λίστα λοιπόν για να παρακολουθώ τις τιμές των προϊόντων και να ξέρω που θα το βρω φθηνότερα. Μέχρι στιγμής αποδίδει. Έβαλα και κάποιες δοκιμαστικές εγγραφές για να δείτε πώς λειτουργεί. Το κανονικό αρχείο είναι σε μορφή excel και μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ, Λίστα για ψώνια.

Σου άρεσε η ιδέα μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου