Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

Πρόγραμμα καθαρισμού σπιτιού

Πόσες φορές δεν πελαγώσαμε μπροστά στις άπειρες δουλειές που πρέπει να κάνουμε στο σπίτι και δεν ξέρουμε από που να αρχίσουμε. Είπα να οργανωθώ λίγο και να κάνω ένα μπούσουλα για τις βασικές εργασίες που κάνω κάθε βδομάδα και τις εργασίες που κάνω όταν έχω γενικό καθάρισμα.
Πρόγραμμα καθαρισμού σπιτιού

Έχω ένα σχετικά μικρό σπίτι για αυτό και το οργανόγραμμά μου είναι για τα βασικά δωμάτια ενός σπιτιού, χωρίς να περιλαμβάνει διπλά παιδικά και διπλές τουαλέτες. Αλλά η βασική έννοια των εργασιών είναι η ίδια και την παραθέτω πιο κάτω.

Εκτύπωσε το και εσύ και κάνε ένα μικρό έλεγχο κάθε βδομάδα να δεις που βρίσκεσαι.
Κατέβασε το σε μορφή pdf εδώ και εκτύπωσέ το:
Πρόγραμμα καθαρισμού σπιτιού

Καλό είναι να αλλάζουν τα σεντόνια στα δωμάτια κάθε βδομάδα ή κάθε δεκαπέντε μέρες. Έβαλα απλά στρώσιμο για να κάνεις κι εσύ ότι επιλέξεις. Εγώ δεν έχω πολύ σκόνη στα δωμάτια και το κάνω κάθε δεκαπέντε. Συγκεντρώνω απόψεις και γνώμες γι αυτό θα θελα να ακούσω και τη δική σου για επιπλέον πράγματα που θέλεις να υπάρχουν ως προς την οργάνωσή μας.

2 σχόλια:

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου