Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Δυσκολία στην επάνοδο στο σχολείο

Επάνοδος στο σχολείο λοιπόν και αφήνουμε πίσω την ανεμελιά του καλοκαιριού. Άρχισαν τα σχολεία και η κόρη μου πάει δευτέρα δημοτικού. Είχε όμως δυσκολία στην προσαρμογή της. Είχε αυτή την ανεμελιά που αφήνει το καλοκαίρι. Ήθελε όλο να βγαίνει και με δυσκολία συγκεντρωνόταν στα μαθήματα.
Δυσκολία στην επάνοδο στο σχολείο

Το βράδυ δεν ήθελε να πάει για ύπνο νωρίς. Τα απλά πράγματα στα μαθήματα της φαίνονταν βουνό. Πέρασαν τρεις μήνες από την έναρξη του σχολείου και, τώρα άρχισε σιγά σιγά να στρώνει. Η δευτέρα δημοτικού λένε ότι είναι η επανάληψη της πρώτης δημοτικού, αλλά εγώ το είδα σαν πρώτη φορά η κόρη μου να καταλαβαίνει τι είναι το σχολείο. Δεν είναι μόνο ένας χώρος που συναντά τους συμμαθητές της και παίζει τους, αλλά και χώρος εκπαίδευσης και προετοιμασίας για την επαγγελματική σταδιοδρομία και τη ζωή.

Το όνειρο της κόρης μου είναι να γίνει ζωγράφος και δε μπορεί να κατανοήσει, γιατί θα πρέπει να μάθει γραμματική και μαθηματικά. Της εξήγησα ότι η γραμματική και τα μαθηματικά θα τη βοηθήσουν στη ζωγραφική, αλλά και στη ζωή της. Να μπορεί να διαβάσει ένα γράμμα, να διαβάσει υπότιτλους από ένα ξένο έργο, να διαβάσει ένα βιβλίο. Να μάθει να υπολογίζει για να μπορέσει να πουλήσει ή να αγοράσει έναν πίνακα. Να μάθει να διαχειρίζεται τα χρήματά της.

Κατάλαβε τα κυριότερα από αυτά που της είπα. Ή τουλάχιστον αυτή την εντύπωση μου έδωσε. Κατάλαβα όμως κι εγώ ότι η σχολική φοίτηση θα είναι μία πρόκληση για την κόρη μου, αλλά και για εμένα και θα περάσουμε αρκετά όρια μέχρι να φτάσουμε στο τέλος της.

Εσύ πώς τα καταφέρνεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου