Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018

Blogger vs wordpress

Μετά από την ενασχόλησή μου με τα δύο περιβάλλοντα για για τη δημιουργία ενός blog, κατέληξα σε κάποια συμπεράσματα που θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας. Από το Φεβρουάριο του 2016 ασχολούμαι με τη δημιουργία blog και την ανάρτηση άρθρων. Μου αρέσει τεχνικά να κάνω όσο το δυνατόν πιο πολλά ώστε η ιστοσελίδα μου να γίνει ένα έργο δικό μου κι όχι ένα τυποποιημένο προϊόν. Μου αρέσει να επεμβαίνω παντού στον κώδικα, στην εμφάνιση και στο περιεχόμενο.
Blogger vs wordpress

Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του Blogger.com
Στην αρχή ασχολήθηκα με το blogger.com ως μία εύκολη λύση καθώς είχα κάνει ήδη λογαριασμό στη Google και συνδέθηκα με τον ίδιο κωδικό. Ο χώρος που έχω στο Blogger είναι απεριόριστος και το κυριότερο είναι ΔΩΡΕΑΝ. Φτιάχνεις εύκολα το πρώτο σου blog και με ευκολία, με 1-2 βήματα ανεβάζεις τα πρώτα σου άρθρα. Μπορείς να επέμβεις μέχρι και στον κώδικα για να αλλάξεις την εμφάνιση ή να βάλεις scripts για να αλλάξεις λειτουργίες του. Όλες οι λειτουργίες του έχουν εύκολη διαχείριση. Μπορείς στο μέλλον να χρησιμοποιήσεις δικό σου domain name και να έχεις και όλη την ευκολία του Blogger. Η ιστοσελίδα σου γρήγορα γίνεται γνωστή, γιατί είναι φιλικός ο κώδικας με τη Google και δημοσιεύεται κατευθείαν σε αυτή τη μηχανή αναζήτησης. Από το Blogger μπορείς να κρατήσεις αντίγραφο από τα πάντα, και εμφάνιση και άρθρα. Το μειονέκτημα του Blogger είναι ότι δεν μπορείς να κάνεις ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση. Το blog που φτιάχνεις επίσης δε σου ανήκει. Δεν έχεις πρόσβαση στο ftp για να ανεβάζεις αρχεία που δεν είναι εικόνες. Εγώ το έλυσα αυτό ανεβάζοντας τα επιπλέον αρχεία μου στο Google Drive.

Τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του Wordpress.com
To wordpress.com στη δωρεάν του έκδοση δίνει τη δυνατότητα για την κατασκευή μίας πολύ απλής ιστοσελίδας. Έχει κλειδωμένα τα περισσότερα εργαλεία του, και χρεώνει τη χρήση τους. Δίνει τη δυνατότητα να έχεις δικό σου domain name, αλλά το χρεώνει ακριβά. Περίπου 48 ευρώ το χρόνο για ένα domain name. Έχει περισσότερα και καλύτερα εργαλεία για να μορφοποιήσετε το blog σας. Αλλά πάντα επί πληρωμή. Η ιστοσελίδα δεν είναι δική σου στη φιλοξενία.

Το πλεονέκτημα και μειονέκτημα των εργαλείων του Wordpress.org
Το wordpress.org προσφέρει εργαλεία για να φτιάξετε δωρεάν ένα δικό σας blog. Το μόνο που χρειάζεται να πληρώσετε είναι το όνομα (domain name), την κατασκευή από κάποιον ειδικό (web developer) της ιστοσελίδας και την φιλοξενία της ιστοσελίδας σε κάποιον πάροχο (provider).

Ανάλογα στο τι έχεις στο μυαλό σου μπορείς να διαλέξεις ένα από τα τρία. Εγώ προτείνω για αρχή μπες στο blogger.com που είναι δωρεάν και στη συνέχεια διαλέγεις ένα από τα άλλα δύο όταν αισθανθείς ότι το αντέχεις οικονομικά. Εσύ τι λες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου