Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018

Άρχισαν τα σχολεία

Έφτασε ο καιρός άνοιξαν τα σχολεία και τα μικρά και τρυφερά μας παιδάκια ξεκίνησαν να πηγαίνουν στις τάξεις τους. Εμείς ξεκινήσαμε με το Νηπιαγωγείο φέτος. Πέρσι και πρόπερσι ήμασταν στον Παιδικό Σταθμό, όπου το φαγητό μας το έφτιαχναν εκεί. Φέτος το φτιάχνουμε από την προηγούμενη μέρα και ακόμα προσαρμοζόμαστε πώς να το τρώμε ξαναζεσταμένο. Δύσκολη χρονιά θα είναι, καθώς δε φεύγουμε την ίδια ώρα με τις δύο προηγούμενες χρονιές, που ήταν μία η ώρα αλλά στις τέσσερις.
Άρχισαν τα σχολεία
Στο δρόμο για το σχολείο

Από τα πρώτα πράγματα που μας έδωσαν στη νέα σχολική μας στέγη ήταν και η περίφημη λίστα. Η λίστα με τα αντικείμενα που θα έχουν για να απασχολούνται τα παιδιά στο Νηπιαγωγείο. Μαρκαδόροι, χαρτόνια κανσόν Α4, χαρτόνια μεγάλα, πλαστελίνες, μολυβοθήκη κτλ. ήταν κάποια από τα πράγματα που μας ζήτησαν να πάμε. Πήγαμε λοιπόν κι εμείς χαρούμενες και τα αγοράσαμε από την πρώτη κιόλας μέρα. Τσαντούλα είχαμε από τις προηγούμενες χρονιές οπότε δεν αγοράσαμε καινούργια. Θα ξαναπάμε να αγοράσουμε βιβλία και μπλοκ για το σπίτι να έχουμε να διαβάζουμε και να εξασκούμαστε για το χειμώνα.

Είμαστε ακόμα στην προσαρμογή και ευτυχώς η κόρη μου το πήρε με καλό μάτι το σχολείο και θέλει να πηγαίνουμε. Της αρέσει επίσης που έχω την ευκαιρία να πηγαίνω εγώ αυτοπροσώπως και να την παίρνω από εκεί. Με βλέπει με χαρά και παίζει στην αυλή λίγο πριν αναχωρήσουμε για το σπίτι. Επίσης, μου θυμίζει σχεδόν κάθε μέρα ότι όποτε μπορώ, να την πηγαίνω κιόλας και μετά να την παίρνω από το Νηπιαγωγείο.

Οι δασκάλες μας είναι καλές από τη μέχρι τώρα επαφή που έχω και μας βοηθάνε και μας ενημερώνουν για την πορεία των παιδιών. Επισημαίνουν τα προβλήματα και μας δίνουν κατευθύνσεις για το πώς να τα αντιμετωπίσουμε.

Έχουμε κάνει ήδη μία συνάντηση γονέων και θα κάνουμε και την επόμενη σύντομα. Ως γονείς έχουμε μια συνεκτικότητα και συμφωνούμε μέχρι στιγμής σε όλα όσα μας προβλημάτισαν από άποψης διαδικαστικών και λειτουργίας.

Αν συνεχίσουμε όπως ξεκινήσαμε πιστεύω θα είναι μια υπέροχη χρονιά για τα μικρά μας αγγελούδια. Έχω πίστη και ελπίζω ότι η εμπειρία της πρώτης χρονιάς των παιδιών για το σχολείο θα είναι μια χαρούμενη νότα στη ζωή τους.

Εσείς πώς ξεκινήσατε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου