Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

Κέικ ανάμεικτο με κακάο

Σήμερα Κυριακή έφτιαξα ένα κέικ που έχω μάθει τη συνταγή από τη μητέρα μου. Η συνταγή αυτή έχει περάσει με τα χρόνια από τη μάνα της μάνας μου σε αυτή, και μετά από τη μάνα μου σε εμένα. Είναι χορταστικό και περιέχει από όλα τα υλικά που κάνουν ένα κέικ επιτυχία.
Τα υλικά που χρησιμοποιώ είναι:
1 βούτυρο πακέτο
1 1/2 ποτήρι νερού ζάχαρη ελληνική
4 αυγά
1 πρέζα αλάτι
1 1/2 ποτήρι νερού γάλα
1/2 κιλό αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1 1/2 κουταλιά σούπας κακάο
2 φόρμες αλουμινίου μίας χρήσης
Κέικ ανάμεικτο με κακάο
το κέικ μόλις βγήκε από το φούρνο
Προετοιμασία
Βάζω το βούτυρο με τη ζάχαρη σε ένα μπολ και χτυπάω με το μίξερ. Ρίχνω την πρέζα αλάτι. Μετά ρίχνω τα 4 αυγά και χτυπάω το μείγμα καλά να ασπρίσει όσο γίνεται. Προσθέτω το γάλα και το αλεύρι. Χτυπάω με το μίξερ καλά. Χωρίζω ένα μέρος σε ένα άλλο μπολ όπου προσθέτω το κακάο και χτυπάω. Στο λευκό μείγμα μπορώ να βάλω και ξύσμα από πορτοκάλι αν θέλω να έχει ακόμα πιο δυνατό άρωμα. Εγώ το αποφεύγω μήπως δε το φάει η κόρη μου. Βάζω ένα στρώμα από το λευκό μείγμα στις φόρμες. Μετά προσθέτω όλο το μείγμα με το κακάο και στις δύο φόρμες. Βάζω το υπόλοιπο λευκό μείγμα από πάνω.
Κέικ ανάμεικτο με κακάο

Κέικ ανάμεικτο με κακάο

Ψήνω στους 180 βαθμούς, στον αέρα και κάτω αντίσταση στο φούρνο. Δεν κάνω προθέρμανση. Η διάρκεια είναι 60 λεπτά. Εγώ το βάζω για 50 λεπτά και άλλα 10 με σβηστό φούρνο.

Καλή σου επιτυχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κάνε κι εσύ ένα σχόλιο και πες μου την άποψή σου